خبر فوری

کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 1.5 میلیارد در میناب

سرهنگ محمد رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد با قاچاقچیان، مأموران حین گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این تریلر، موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

رستمی تصریح کرد: ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق این تانکر به شرکت فرآورده‌های نفتی میناب تحویل و 2 متهم دستگیرشده نیز به همراه تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی میناب با تأکید بر طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده در این شهرستان، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و باهدف جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی تلاش می‌کند که عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و آرامش آنان را سلب کند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید