خبر فوری

برنامه ریزی برای تنظیم بازار شب عید در شهرستان میناب

هرمزبان:معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : برنامه ریزی برای تنظیم بازار شب عید در شهرستان میناب در حال انجام است .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، رضا شهیدیان در نشست کارگروه تنظم بازار شهرستان میناب در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به مقدار توزیع میوه شب عید در سال گذشته اظهار کرد : میزان میوه برای مصرف و توزیع در شهرستان میناب پیش بینی شده است .

وی ادامه داد : بیش بینی 18 تن پرتقال و 10 تن سیب، برای توزیع در اسفند ماه سال جاری، در غرفه های در نظر گرفته در پنج نقطه میناب صورت گرفته است و در حال خریداری هستیم .

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : به منظور تنظیم بازار و رفاه بیشتر شهروندان در ایام نوروز همچنین چند غرفه در فروردین سال جدید آماده توزیع میوه خواهند بود .

وی همچنین خواستار پیش بینی های لازم برای تامین مقدار گوشت و مرغ و دیگر کالاهای اساسی برای ایام عید در شهرستان میناب شدند .

شهیدیان تاکید کرد : دستگاه های نظارتی بازدید های میدانی خود را به صورت گسترده افزایش دهند و در صورت مشاهده تخلف چه به لحاظ قیمت یا کیفیت کالا اقدامات قانونی را انجام دهند.

وی همچنین گفت : مجموعه شرکت نفت شهرستان میناب با بررسی مقدار مصرف سوخت در پایان 94 با برنامه ریزی مدون نسبت به تامین سوخت مورد نیاز در شب عید و ایام نوروز در شهرستان میناب اقدام کند.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در چند ماه باقی مانده به سال جدید به منظور استقبال از نوروز و اتخاذ تمهیدات لازم در این ایام، اظهار امیدواری کرد : با پیش بینی های انجام شده مشکلی در تامین کالاهای مورد نیاز و پرتقاضا در ایام عید وجود نداشته باشد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری وِیژه شهرستان میناب

کد خبر: 3383

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید