پربحث‌ترین اخبار پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه خبرگزاری فارس را در زیر ببینید:

پربحث ترین اخبار پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه خبرگزاری فارس را در زیر ببینید:

یادداشت/ حسین شریعتمداری، البته‌که باید مشکی پوشید!

…..ایستادگی فرمانده محترم نیروی انتظامی در برابر هیاهوی غوغاسالاران و تاکید ایشان بر حمایت قاطع از پلیس وظیفه‌شناس این نیرو در خور تقدیر است و از فرزند انقلاب جز این انتظار نمی‌رفت و نمی‌رود.

ماکرون از احتمال خروج ترامپ از برجام خبر داد

رئیس‌جمهور فرانسه در سخنرانی در دانشگاه «جورج واشنگتن» خطاب به دانشجویان گفت: «نمی‌دانم رئیس‌جمهور شما چه تصمیمی خواهد گرفت اما به نظرم، او به دلایل داخلی از این توافق خلاص خواهد شد».

دستگیری اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس مرتبط با عناصر جریان فتنه و انحراف

اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس که با عناصری از جریان فتنه و جریان انحرافی مرتبط بوده‌اند، شناسایی و دستگیر شدند.

رشد ۲۹درصدی قیمت مسکن در فروردین /بیشترین رشد مربوط به منطقه ۵

گزارش بانک مرکزی از تحولات مسکن تهران در فروردین ماه نشان می‌دهد که معاملات مسکن به علت تعطیلات نوروز کاهشی بوده اما قیمت‌ها به طور متوسط، فروردین امسال در مقایسه با فروردین پارسال ۲۹،۵ درصد رشد داشته است.

تلگرام به وعده‌اش عمل نکرد و مجوز استقرار شبکه توزیع‌ محتوایش در ایران لغو شد

حسام‌الدین آشنا در صفحه شخصی خود نوشت: مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای تلگرام در ایران حاصل یک توافق مشروط بود و حالا که موسس تلگرام به تعهداتش عمل نکرده، دلیلی برای ادامه آن باقی نمی‌ماند.

          برای دیدن این اخبار روی عناوین آن کلیک کنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید