خبر فوری

گامرون مقابل استقلال به میدان نمی رود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال گامرون هرمزگان از برگزاری مسابقه مقابل تیم استقلال رامشیر انصراف داد.
قطعی شدن سقوط تیم فوتبال گامرون هرمزگان به رقابت های زیر گروه لیگ دسته سه و مسجل شدن صعود تیم استقلال رامشیر به رقابت های لیگ دسته دو باعث شد تا نماینده هرمزگان در هفته هجدهم و پایانی مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور به میدان نرود.
این مسابقه قرار بود عصر امروز به میزبانی تیم استقلال رامشیر برگزار شود که با توجه به انصراف نماینده هرمزگان نتیجه این مسابقه ۳ بر صفر به سود نماینده رامشیر اعلام خواهد شد.
در پایان مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور تیم گامرون هرمزگان با ۵ برد، ۵ مساوی، ۸ باخت و کسب ۲۰ امتیاز از قرار گرفتن در جمع پنج تیم برتر گروه سوم بازماند و به رقابت های زیر گروه سقوط کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید