خبر فوری

شناخت شهدا ازقلب مدارس آغاز می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ علی علی نژاد درنشست فرماندهان بسیج خواهران این ناحیه ی آموزشی بیان داشت:وظیفه ی فرماندهان واحدهای بسیج آموزش وپرورش ،تربیت نسلی است که باآگاهی وپویایی بتوانند ثمراین انقلاب را به دست صاحب عصر والزمان (عج)برسانند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان باید واقعیت های روز دنیا را بشناسند تا قدرامنیتی که برسرزمینمان حاکم است دانسته وبرای حفظ حریم امن میهنمان نهایت تلاش خود را مبذول دارند.

این مسئول اذعان داشت:مرزهای دفاعی ما فراتر ازایران وتا دل صهیونیسم برای دفاع ازارزشهای اسلامی پیش رفته است واین احساس وظیفه ازتربیتی نشات گرفته که ازدل مدارس صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان با بیان این که باید قهرمانان میهن خود را به نحوی شایسته به فرزندان خود معرفی کنیم افزود:شهدا الگو واسوه ی پسندیده وبهترین سرمایه برای هدایت وتربیت آینده سازان میهن اسلامی ایران محسوب میشوند لذا باید دربرنامه ریزی های آموزشی ،حفظ ارزش های موجود به نحوی شایسته مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکراست درپایان کنگره ی مذکورازفرماندهان حوزه ی بسیج خواهران این ناحیه ی آموزشی تجلیل شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید