خبر فوری
هرمزبان:برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات علمی، کاربردی هنرجویان هرمزگان معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقات علمی کاربردی هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،موسی دادی زداه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات علمی، کاربردی هنرجویان هرمزگان معرفی شدند.
وی افزود:در مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات علمی، کاربردی هنرجویان هرمزگان ۳۸۰ مهارت جوی پسر و دختر در ۲۳ عنوان رشته با هم رقابت کردند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در پایان این مسابقات ۸ نفر از هر رشته برگزیده مرحله تئوری استان شدند.
موسی دادی زداه گفت: ۳۳ مهارت آموز پسر و ۵۷ مهارت آموز دختر پس از کسب نمره قبولی در آزمون عملی تیرماه در استان البرز در مسابقات کشوری باهم رقابت می‌کنند.
در این مراسم از ۹۰ هنرجوی برتر شانزدهمین دوره مسابقات علمی، کاربردی مرحله استانی، شاخه کار و دانش در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ قدردانی شد.
۳۰ هزار مهارت آموز در رشته‌های علمی، کاربردی و کار و دانش در هرمزگان تحصیل می‌کنند.
مسئول آموزش دفتر کار و دانش وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: ۴۸ رشته کار و دانش با ۱۸۰ استاندارد مهارتی در هرمزگان راه اندازی می‌شود.
شایان افزود: این رشته‌ها در زمینه لجستیک بندر و گردشگری است و از سال آینده در هرمزگان راه اندازی می‌شود.
وی گفت: توسعه رشته‌های مهارتی با هدف توسعه اشتغال استان است.
شایان افزود: غریق نجات، مهمانداری کشتی‌های تفریحی، غواصی و لجستیک بندر از جمله رشته‌هایی است که از سال آینده راه اندازی می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید