پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع)


به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع)، سید جوانان اهل بهشت و الگوی اخلاق، شهامت، شجاعت و تدبیر است و نامگذاری این روز به نام روز پاسدار یادآور اعتماد حضرت امام خمینی(ره) به ایستادگی، ولایت پذیری و تبعیت پاسداران سبزپوش و الگوپذیری جوانان سپاهی از ولایت است.

ایثار و فداکاری نیروهای دلاو سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح و همراهی و هدایت بسیج مردمی موجب شد دشمن پس از هشت سال جنگ نتواند حتی بر یک وجب ازخاک سرزمین پهناور ایران اسلامی تسلط یابد.

سپاه در تمامی عرصه های اجتماعی و فرهنگی نقش آفرین و حافظ فعالان این عرصه بوده و توانسته فتنه های دشمنان را خنثی نماید.

سوم شعبان میلاد خجسته و مبارک سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نامگذاری آن به عنوان روز پاسدار نشان از پیوند نهاد مقدس سپاه و نهضت افتخارآفرین عاشورا دارد.

اینجانب روز پاسدار و تقارن آن با میلاد باسعادت مولای سبزپوشان را به آزادگان، ارادتمندان، محبین خصوصا مردم ولایتمدار استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم از فرصت معنوی ماه شعبان حداکثر بهره را ببریم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید