خبر فوری
هرمزبان:مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس از گفت‌وگو با کمک خلبان و بالا آمدن لاشه بالگرد بل‌۲۱۲ در مدت دو هفته علت سانحه اعلام می‌شود.

علت سقوط بالگرد بل‌۲۱۲ طی دو هفته اعلام می‌شود

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا منطقه خلیج‌فارس، حسن رضایی‌فر افزود: سرنشین دیگر هنوز دیده نشده و به دلیل واژگون بودن بالگرد کار به سختی پیش می‌رود.
وی تصریح کرد: به دلیل اینکه کمک خلبان از لحاظ جسمی وضعیت مناسبی نداشته هنوز موفق به گفت‌وگو با وی نشدیم.
رضایی‌فر با بیان اینکه پس از گفت‌وگو با کمک خلبان و بالا آمدن لاشه بالگرد در مدت دو هفته علت سانحه اعلام می‌شود، اضافه کرد: تاکنون دو بار لاشه پیدا شده که یکبار کابل پاره شده و لاشه ۱۰ مایل دور شد و در حال حاضر نیز کشتی‌ها لاشه را پیدا کرده و با کابل در حال کشیدن آن به سمت اسکله هستند.
مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اکنون دریا طوفانی است، نزدیک شدن کشتی‌ها به سکو خطرناک است و هر زمان مدیریت بحران مناسب دید، لاشه را به سکو انتقال می‌دهند.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید