خبر فوری

سرمربی تیم آذرخش سرخون: از هواداران عذر خواهی می‌کنم

هرمزبان:سرمربی آذرخش سرخون ضمن عذر خواهی از هواداران خوب هرمزگانی گفت: بدترین بازی دوران حضورم در آذرخش از سوی بازیکنانم را دیدم. بابت این بازی بد خجالت کشیدم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس،عباس روزپیکر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه نخست تیم ما اصلا تیم نبود و این موضوع باعث شد تا این شکست سنگین برای ما رقم بخورد.

وی بیان داشت: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، اما کار از کار گذشته بود و نتوانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم و تا زمانی هم که بچه‌ها با استرس بازی کنند همین باخت‌ها ادامه خواهد داشت.

روزپیکر افزود: اشتباهات فردی در این بازی زیاد داشتیم و روی این اشتباهات بود که تیم حریف توانست گل‌های زیادی وارد دروازه ما کند، ولی تا بازی بعد که باز هم در خانه با کاشی نیلو بازی داریم، زمان زیادی خواهیم داشت تا به خودمان بیاییم و نتایج بهتری کسب کنیم.

از دنیای لیگ یک بیرون بیایید

محمود خوراکچی سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان با بیان این مطلب که آذرخش بهترین هواداران را دارد، گفت: تماشاگران آنقدر خوب برخورد کردند که احساس می‌کردیم در خانه خودمان بازی می‌کنیم.

وی افزود: وقتی گل اول را در ثانیه‌های اول بازی به ثمر رساندیم، کار برای ما آسان و برای آذرخش سخت شد.

این مربی بیان داشت: بازیکنان و کادر فنی باید دیگر از حال و هوای لیگ یک و دو بیرون بیایند، زیرا دنیای لیگ یک با لیگ برتر فرق زیادی دارد.

این مسئول ادامه داد: آذرخش با وجودی که ٩ گل از ما دریافت کرد، اما تیمی است که خط حمله خوبی دارد و اگر در خط دفاعی و دروازه کمی بهتر کار کند، در بازی‌های آینده تیمی خطرناکی خواهند شد.

محمود خوارکچی تجربه بالای بازیکنانش و گوش کردن آنها به دستورات تاکتیکی را عامل موفقیت تیمش را دراین بازی دانست و گفت: اگر می‌خواهیم جزو تیم‌های مدعی باشیم، باید در تمام بازی‌ها اینگونه بازی کنیم.

 انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید