خبر فوری

تیراندازی یک مرد به همسرش در بندرعباس/دلیل تیراندازی ناموسی بود

هرمزبان:ایسنا نوشت: مسئول اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده ای انتظامی هرمزگان با رد شایعه سرقت مسلحانه در منطقه بهشت بندر واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی بندرعباس گفت: مورد تیر اندازی به یک دستگاه پژو 206 در منطقه بهشت بندر سرقت مسلحانه نبوده است.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین،سروان عنایت قهرمانی عنوان کرد: حوالي ساعت 11 ظهر امروز در خيابان‌ مصطفی خمینی بندرعباس، مردی با شلیک گلوله سرنشینان خودروی پژو 206 را هدف قرار داد.

وی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان که زن بوده مجروح و راننده پژو 206 به همراه خودرو متواری می شود که تحقیقات میدانی پلیس در حوزه کلانتری شماره 10 بندرعباس مشخص کرد ضارب شوهر فرد مجروح بوده است.

قهرمانی با بیان اینکه فرد ضارب دلیل اقدام خود را مسائل اخلاقی و ناموسی اعلام کرده است، بیان کرد: تلاش برای دستگیری راننده خودرو 206 که از سوی پلیس شناسایی شده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 3339

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید