خبر فوری

برنامه های شاخص و متنوعی برای بزرگداشت مقام معلم در هرمزگان برگزار شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه در جامعه است، عنوان کرد: همه باید در کنار این مجموعه مشارکت کنند تا شاهد اعتلای نظام تعلیم و تربیت در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: قطعا هر چه این مجموعه بیشتر حمایت شود آثار خوب آن در همه بخش ها خود را نشان می دهد چرا که آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت در جامعه است.

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: تجلیل از مقام والای معلم نباید بر عهده خود معلم و مجموعه آموزش و پرورش باشد بلکه همه کسانی که علم و دانش خود را مدیون معلم هستند باید در قدرشناسی و تجلیل از مقام معلم همت کنند.

همتی با بیان اینکه امسال هفته بزرگداشت مقام معلم در هرمزگان باید الگو و نمونه باشد از تشکیل کمیته بزرگداشت هفته معلم خبر داد و بیان داشت: این کمیته با برنامه ریزی های متنوع تجربه جدیدی را باید در تجلیل از معلم رقم بزند و الگویی در این بخش باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به پایان سال تحصیلی بر فراهم کردن بستر مناسب برای امتحانات دانش آموزان تاکید کرد و گفت: محیط آموزش و پرورش باید به کمک فرهنگیان، مدیران و اولیا و مربیان آرام و به دور از هر گونه حاشیه ای باشد تا دانش آموزان بتوانند در آرامش امتحانات پایانی خود را با موفقیت پشت سر بگذرانند.

همتی یادآورشد: یکی از مهمترین شاخص های آموزش و پرورش موضوع مهم آزمون های سراسری و قبولی دانش آموزان با رتبه های عالی در دانشگاه های مهم کشور است که با حمایت شورای آموزش و پرورش و برنامه ریزی هدفمند از سوی آموزش و پرورش تلاش های خوبی را  در این بخش شاهد هستیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس ها و دوره های علمی ویژه آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در آزمون های سراسری که حتی در ایام تعطیلات نوروزی نیزدر جریان بود مورد حمایت است.

وی اظهار امیدواری کرد که مجموع برنامه ها مسیر رو به رشد و بهبود جایگاه استان در آزمون های سراسری را سرعت بخشد و شاهد کسب رتبه های برتر از سوی دانش آموزان هرمزگانی در دانشگاه های مهم کشور باشیم.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید