خبر فوری

اولویت کاریابی های هرمزگان معرفی نیروهای بومی برای اشتغال باشد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی چهارشنبه شب در نخستین جلسه کارگروه اشتغال استان، خواستار رصد فعالیت مراکز کاریابی شد و بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان می توانستیم اقدامات بهتری برای اشتغال استان انجام دهیم.

وی تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی استان در سال جاری را ۳۰ هزار نفر ذکر و اضافه کرد:تمام دستگاهها ‌ها با هماهنگی و هم‌افزایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق این هدف گام بردارند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر سازماندهی مناسب دستگاه‌های متولی اشتغال در استان تصریح کرد: برنامه نظارت بر راستی‌آزمایی و زنده ماندن فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال ۹۶ بایستی مستمر پیگیری و گزارش شود.

همتی ادامه داد: باید با شناسایی صنایع محلی و ایجاد تشکل بومی برای تامین نیازهای تولیدکنندگان خرد، بازاریابی و حمایت از این بخش در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه بر توجه به فنی و حرفه‌ای استان تاکید کرد و گفت: نیازسنجی مشاغل استان و آموزش نیروها متناسب با نیاز صنایع با مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای است که بایستی با جدیت پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان ابراز داشت: امیدواریم رسانه‌ها محتوا و مصوبات جلسات اشتغال را به نحوی در جامعه انعکاس دهند تا سبب جاری شدن امید در بین مردم برای آغاز سالی پر رونق در زمینه اشتغال شود

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید