خبر فوری

خدمات آبفای هرمزگان به صورت الکترونیکی ارائه می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان معاون امور مشترکین آبفای هرمزگان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، طرح ارائه خدمات آبفا به مشترکین به صورت الکترونیکی با هدف تنوع بخشی خدمات الکترونیکی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان آغاز می شود.

علی رضایی سردره در این باره افزود: خدمات آبفای هرمزگان در قالب 23 خدمت از طریق پرتال شرکت، سامانه 1522، سامانه پیامکی 30004122 ، اپلیکیشن همراه آب(امکان ارائه شش خدمت) و دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این طرح علاوه بر ده خدمت مذکور، سیزده خدمت دیگر نیز تا پایان شهریور ماه امسال به صورت الکترونیکی ارائه می شود. به گفته وی؛ واگذاری انشعاب آب و فاضلاب با توجه به اهمیت این خدمات به صورت موقت کماکان در امور شرق و غرب آب و فاضلاب بندرعباس و سایر نواحی استان انجام می شود که به زودی امکان ارائه این خدمات نیز به صورت الکترونیکی فراهم می شود.

رضایی با اشاره به ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان، بیان کرد: آزمایش کنتور، تعویض کنتور، تغییر مشخصات، پاسخ به استعلام، صدور قبض المثنی، صدور قبض تسویه حساب، درخواست اصلاح فبض، استعلام بدهی، فروش آب تانکری، تغییر مکان وسایل اندازه گیری)جابجایی کنتور) از جمله خدماتی است که مشترکین می‌توانند به صورت الکترونیکی از آن بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: تحقق مدیریت سبز، کاهش سفرهای درون‌شهری ،صرفه جویی در وقت مشترکین و افزایش کارآیی و امکان نظارت بیشتر آبفا بر روند کیفی ارائه خدمات و کاهش هزینه های شرکت از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

معاون امور مشترکین اضافه کرد: مشترکین می‌توانند از طریق پرتال شرکت به آدرس abfahormozgan.com با ورود به سامانه خدمات مشترکین (قسمت پایین سایت) و سامانه یکپارچه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب استان، نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری(شماره ملی) و رمز ورود اقدام نموده و از خدمات الکترونیکی بهره مند شوند.  

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید