خبر فوری

افتتاح مدرسه خیر ساز در توکهور

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،غلامرضا سالاری میری مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب گفت: دبستان ۶ کلاسه خیرساز آیت الله کاشانی روستای توکهور به بهره برداری رسید.
وی افزود: این مدرسه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و با ۳۸۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است.
غلامرضا سالاری میری افزود: ساخت این مدرسه به همت خیران مدرسه ساز استان تهران از پارسال آغاز شده بود.
وی گفت: این مدرسه ۱۵۰ دانش آموز دارد و ساختمان پیشین آن یکی از مدارس تخریبی شهرستان میناب بود که درسال ۱۳۴۷ ساخته شده بود.
سالاری افزود: در بخش توکهور و هشتبندی خیران مدرسه ساز ۹ مدرسه در دست ساخت دارند که تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد.
حسین جوادی نماینده خیران استان تهران هم در این مراسم گفت: امسال در هرمزگان ۵ مدرسه درحال ساخت است که دو مدرسه به بهره برداری رسید و دو مدرسه دیگر نیز تا قبل از ماه مبارک رمضان به بهره برداری می‌رسد.
بخش توکهور و هشتبندی ۸۱ مدرسه با بیش از هشت هزار دانش آموز دارد که از این شمار، ۱۰ مدرسه با ۳۰ کلاس درس تخریبی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید