خبر فوری

پربازدیدترین خبرها دیروز فارس

پربازدیدترین خبرهای دیروز ( چهارشنبه) خبرگزاری فارس را در زیر ببینید 

فیلم/ سؤال‌هایی که تلگرام پاسخی برای آن ندارد

مهدی انجیدنی مدیر پیام رسان گپ با حضور در خبرگزاری فارس به بحث و گفت‌وگو راجع به فضای موجود در حوزه پیام‌رسان‌ها پرداخت.

فیلم/ حمله ناکام هکرها به سرور پیام‌رسان سروش/ قابلیت‌هایی که در آینده به سروش اضافه می‌شود

سیدمیثم سیدصالحی مدیر عامل پیام‌رسان سروش با حضور در خبرگزاری فارس به بحث و گفت‌و‌گو راجع به وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی پرداخت.

فیلم/ پرداخت عوارض خروج از کشور در پیا‌م‌رسان «بله»

«مصطفی رادمرد» مدیر پیام‌رسان «بله» با حضور در خبرگزاری فارس ویژگی‌های این پیام‌رسان را تشریح کرد.

زمزمه‌های ترسناک برای رژیم صهیونیستی

همزمان با تعرض‌های مکرر رژیم صهیونیستی به حریم سوریه و وارد کردن ضربات تحریک‌آمیز، محافلی در لبنان از حتمی‌ بودن پاسخ ایران می‌گویند اما پاسخی در زمان و مکان مناسب؛ نه در شرایطی که آن رژیم می‌خواهد.

حال برانکو خوب نیست/ از دخالت آقای رئیس برای بازی دادن به مسلمان تا عدم حمایت مقابل تهدیدها!

پرسپولیس در ۳ فصل اخیر فوتبال ایران بیشترین امتیازات ممکن را کسب کرده و به قدرت اول این روزهای فوتبال ایران بدل شده اما به واسطه یک جریان خزنده برای ضربه زدن به برانکو، حال و اوضاع این تیم از درون خوب نیست.

          برای دیدن این اخبار روی عناوین آن کلیک کنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید