خبر فوری

بارش باران در هرمزگان /خودداری شناور‌های سبک و صیادی از تردد در تنگه هرمز

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:امروز با تاثیر موج ناپایدار در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در برخی نقاط بارش پراکنده باران و در مناطق دریایی تنگه هرمز افزایش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر با تقویت موج ناپایدار در ارتفاعات بخصوص مناطق شمالی استان رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد خواهیم داشت.

مرضیه سی سی پور افزود:طی امروز تنگه هرمز با افزایش باد‌های شمال شرقی-شرقی متلاطم خواهد بود که توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی در تنگه هرمز خودداری کنند.

وی گفت: به تدریج در طول شب از ابرناکی کاسته می‌شود و شاهد افزایش سرعت باد‌های شمال غربی بخصوص در جزایر خلیج فارس خواهیم بود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:فردا با کاهش ابرناکی پدیده غالب استان وزش باد نسبتا شدید شمال غربی-جنوب غربی در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس خواهد بود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد .

مرضیه سی سی پور افزود: با توجه به این شرایط توصیه می‌شود تمهیدات لازم در اسکله‌های استان بخصوص اسکله‌های بنادر غربی صورت گیرد.

وی گفت:از لحاظ دمایی با کاهش ابرناکی از فردا به طور نسبی بین ۱ تا ۳ درجه‌ای افزایش دما خواهیم داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید