خبر فوری

با درآمد فلافل فروشی فیلم تولید می‌کنیم

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، احمد مریدی با بیان اینکه هرمزگان از فیلم‌سازان با سواد و فعالی بهره می‌برد که باید به آن‌ها اعتماد شود، افزود: وقتی فیلمساز ایده و خلاقیت لازم و توانایی برای تولید یک اثر ارزشمند را دارد اما پولی برای تولیدش ندارد، دیگر نمی‌تواند کاری انجام دهد.

مریدی با اشاره به اینکه با جیب خالی فیلم‌سازان هرمزگانی تولیداتشان به جشنواره‌های خارجی راه پیدا می‌کند، اضافه کرد: حتی تا جایی فیلم‌سازان هرمزگانی پیشرفته‌اند که صاحب‌مقام و عناوین متعدد می‌شوند اما وقتی به آن‌ها بگویید هزینه ساخت این فیلم از کجا آمده است، عنوان می‌کنند با درآمد فلافل فروشی!

مسئول کانون فیلم حوزه هنری استان هرمزگان اظهار کرد: در هرمزگان منابع مالی زیادی وجود دارد و هرمزگان به‌نوعی پایتخت اقتصادی کشور از حیث داشتن صنایع، گمرکات، بنادر و پالایشگاه‌های مهم کشور است اما سهم فرهنگ و هنر هرمزگان از این درآمدها کجاست.

وی در پایان عنوان کرد: متأسفانه وقتی نگاه فرهنگی در میان مدیران وجود نداشته باشد، وضعیت از این بهتر نمی‌شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید