خبر فوری

کارگروه مفاخر استان تشکیل می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد به همراه جمعی از نخبگان ، مفاخر و پیشکسوتان فرهنگ و هنر هرمزگان با ابوطالب جوادی بعنوان یکی از مفاخر استان دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ جایگاه ، شان و کرامت مفاخر استان اظهار داشت : مفاخر استان گنج های گرانبهای فرهنگی هستند که سینه آنها انباشته از آداب ، رسوم ، زندگی ، تاریخ و هویت مردم هرمزگان است که لازم است این داشته عظیم مکتوب و در اختیار آیندگان قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر ضرورت تدوین کتاب مفاخر هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت : با توجه به اهمیت این مساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مستقیم مسئولیت تدوین این کتاب را بر عهده خواهد گرفت.

درویش نژاد عنوان کرد : تجلیل از مفاخر هرمزگان از دیگر وظایف این اداره کل می باشد که پس از تشکیل کارگروه نحوه انجام آن تدوین و اجرا خواهد شد.

گفتنی است : در این دیدار مفاخر و پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان هرمزگان به بیان دیدگاه ها و خاطرات خود پرداختند.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید