خبر فوری

تاکید استاندار هرمزگان بر لزوم رعایت الگوی مصرف آب در کشاورزی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: کشاورزان از کشت محصولات پر مصرف آب خودداری کنند.
وی افزود: با توجه به کمبود آب در استان کشاورزان در سال زراعی محصولات پر سود و تحت خرید تضمینی دولت، مانند گندم و کلزا کشت کنند.
استاندار هرمزگان با اشاره به شعار سال که حمایت از کالا‌ی ایرانی است افزود: ملوانان استان فقط کالا‌هایی وارد کنند که در کشور تولید نمی‌شود.
فریدون همتی گفت: سازمان بهزیستی استان موظف است برای شناسایی و ایجاد اشتغال افراد معلول زیرپوشش این سازمان سامانه‌ای راه اندازی کند.
وی با اشاره به اینکه در استان ۳۴ هزار معلول وجود دارد افزود: تا پایان امسال باید هزار معلول در استان مشغول کار شوند.
همتی گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت استان تمام واحد‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را شناسایی موانع تولید این واحد هارا برطرف کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید