خبر فوری

جلسه ی اضطراری تامین منابع آب با حضور مهندس حاج رسولی ها مدیر شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان در این جلسه که با حضور مهندس حاج رسولی ها و تمامی معاونین و مدیران شرکت برگزار شد آقای ملایی مدیر شرکت آب منطقه ای هرمزگان ابتدا گزارشی از وضعیت موجود منابع آبی استان ارائه نمود و گفت:طرحهای اضطراری تامین آب در سال 97 باید به جد پیگیری و به بهره برداری برسد،و همچنین پیرامون نیاز آبی استان در سال97 و هدف گذاری یک ساله مدیریت منابع آب استان به بحث و گفتگو پرداختند.  

وی خاطر نشان کرد:با توجه به ذخایر کم آب موجود باید توانست با مدیریت بهتر در صرفه جویی از این مایع حیاتی چالش پیش رو راه پشت سر گذاشته و با اصلاح الگوی کشت در بخش کشاورزی این وضعیت را بیش از پیش مدیریت کنیم.

حاج رسولی ها، استان هرمزگان را یکی از استانهایی دانست که سالیان سال است با خشکسالی عجین شده است، لذا با توجه به این موضوع باید اجرای طرحهای اضطراری تامین و انتقال آب را به سرعت انجام داده تا بتوان بحران پیش رو را سپری کنیم.

وی یاد آور شد:تسریع در روند اجرای آبشیریکن بسیار مهم است و گفت:بهره برداری از این طرح می تواند تا حدودی استان را از بحران خارج نماید و امید است با بارش باران در شرق استان پاره ای از مشکلات  منابع آبی حل شود .

در پایان نیز استفاده از پساب فاضلاب در بخش فضای سبز شهری را بسیارمهم دانست که این خود نیز یکی از راههای کمک به بخش تامین آب دانست

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید