خبر فوری

امام جمعه موقت میناب: مسئولان با توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم کنند

هرمزبان:امام جمعه موقت شهرستان میناب گفت: مسئولان با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های شهرستان زمینه ایجاد اشتغال را در بین جوانان را فراهم کنند تا مشکل اشتغال جوانان مینابی برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زارعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میناب با اشاره به مهیا نبودن زیر ساخت‌های لازم اشتغال پایدار در شهرستان، اظهار داشت: مسئولان با اهتمام ویژه به این موضوع این قشر پویا و آینده‌ساز را دریابند.
وی افزایش جرم و جنایت در شرق استان به خصوص در شهرستان میناب را ناشی از بیکاری و گرایش روزافزون جوانان به سمت مشاغل کاذب به ویژه قاچاق ،عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از تبعات منفی این معضل بزرگ در میناب نیازمند توجه جدی مدیران استان است.
زارعی با بیان اینکه خوش‌اخلاقی از مفاهیم اسلام است، بیان داشت: کسانی که در ادارات به عنوان مدیر و مسئول فعالیت دارند، باید توجه داشته باشند که تنها چیزی که موجب رشد و سعادت آنها می شود اخلاق نیک و رفتار شایسته با ارباب رجوع است.
خطیب موقت جمعه میناب تصریح کرد: اخلاق‌مداری مسئولین باید بر اساس رهنمودهای اسلامی باشد و همان گونه که اسلام در این مورد دستور داده است، رفتار شود.
وی در ادامه خطاب به مسئولان شهرستان میناب  افزود: پست و مقام انسان را به منزلت و بلندی نمی‌رساند، بلکه این اخلاق نیک و شایسته است که باعث حفظ و رشد یک مسئول در جایگاه خود می‌شود.
امام جمعه میناب همه مسئولان را خادمان مردم معرفی کرد و تاکید کرد: رضایت مردم بزرگترین نعمت برای آنان است.
زارعی پیرامون فرا رسیدن سالروز بی‌حرمتی و هتک حرمت به ائمه(ع) و مقدسات اسلام توسط وهابیون گفت: بی‌تدبیری و رذالت این بی‌دینان باعث انسجام بیشتر مسلمین شده و چهره واقعی این گرگ‌صفتان برای تمام جهانیان نمایان شده است.
وی با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش در منطقه افزود: فعالیت و برنامه‌ریزی آنان برای تضعیف وحدت شیعه و سنی است که به لطف خدا این آرزو را به گور می‌برند.
خطیب جمعه میناب در ادامه به فرا رسیدن روز آموزش عالی اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های شهرستان زمینه ایجاد اشتغال را در بین جوانان فراهم سازند تا مشکل اشتغال جوانان مینابی برطرف شود.
وی در این زمینه اظهار کرد: مسئولان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای با ایجاد زمینه مناسب به جذب جوانان و آموزش آنها در رشته‌های مختلف و گرایش آنها به رشته‌های فنی و حرفه‌ای تلاش کنند تا زمینه ایجاد اشتغال در بین جوانان برطرف شود./خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید