خبر فوری

هرمزگان رتبه چهارم واقعه ولادت در کشور

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت:هرمزگان از حیث موالید در کشور نسبت به جمعیت خود، سال ۹۶ در رتبه چهارم قرار گرفت.
فرزاد افشاری نژاد مدیر کل ثبت احوال هرمزگان  گفت: سال ۹۶ هرمزگان از حیث موالید در کشور نسبت به جمعیت خود، در رتبه چهارم قرار گرفت.
وی افزود:پارسال تعداد ۴۰ هزار و ۸۴۸ واقعه ولادت در استان به ثبت رسید.
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان هرمزگان گفت:همچنین طی سال گذشته شش هزار و ۵۷۶ واقعه وفات در استان به ثبت رسیده که از این حیث هرمزگان در رتبه ۳۰ در بین استان‌های کشور قرار دارد.
فرزاد افشاری نژاد افزود:بیماری‌های قلبی عروقی، حالات بد تعریف شده همانند پیری و کهولت سن، حوادث غیرعمد و سرطان‌ها و تومور‌ها مهم‌ترین دلایل فوت در استان است.
وی گفت:در سال گذشته همچنین ۱۳ هزار و ۴۶۹ واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده است.
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان هرمزگان افزود: میانگین سن ازدواج در مردان ۲۶ سال و در زنان ۲۲ سال است.
فرزاد افشاری نژاد گفت:همچنین آمار طلاق نیز در استان نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی نشان می‌دهد.
وی افزود:در سال ۹۶، محمد، علی، امیرعلی، حسین و امیرحسین دارای بیشترین فراوانی برای پسران و فاطمه، زهرا، مریم، زینب، و فاطمه زهرا نیز دارای بیشترین فراوانی برای اسامی دختران در استان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید