خبر فوری

امدادرسانی به یک شناور مضطر در مسیر قشم- بندرعباس

‌به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌به نقل ازاداره کل بنادر و دریانوری استان هرمزگان، اله مراد عفیفی پور ضمن اعلام این خبر افزود: شناور مسافری سپهر دریا حامل 85 نفر مسافر که در نخستین ساعات شامگاه شنبه 25 فروردین ماه از بندر شهید ذاکری قشم عازم بندر شهید حقانی بندرعباس بود، به دلیل نقص فنی ناشی از آتش سوزی جزیی در موتورخانه از ادامه مسیر بازماند.

وی ادامه داد: بلافاصله با اقدام به موقع مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی(MRCC) هرمزگان و در سریع‌ترین زمان ممکن، دو شناور ناجی به همراه کارشناسان ایمنی به موقعیت، اعزام و آتش سوزی محدود در موتورخانه با همکاری پرسنل شناور، بلافاصله کنترل شد.

به گفته عفیفی پور، 85 مسافر شناور مضطر دقایقی پس از اعلام اضطرار، در سلامت کامل به بندر شهید حقانی منتقل و شناور سپهر دریا نیز با رعایت مباحث ایمنی به این بندر یدک شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان که هم اکنون در بندر شهید حقانی بندرعباس حضور دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت اضطراری این شناور مسافری با همت تیم‌های امدادی به خوبی مدیریت شده و جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید