خبر فوری
هرمزبان:بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار کاهش قیمت ۲ هزار و ۴۷۰ تومانی، سکه بهار آزادی کاهش ۹ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۲ هزار تومانی داشته است.

بی‌نتیجه بودن تلاش طلا برای افزایش قیمت/ کاهش ۹ هزار تومانی ارزش سکه بهار آزادی + نمودار

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته نوسان قیمت متعددی را به خود دید، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم ۱۶۵ هزار و ۹۹۲ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم ۱۶۹ هزار و ۶۸۶ تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته به رقم ۱۷۱ هزار و ۳۰۲ تومان رسید که این رقم بیشترین قیمت در هفته گذشته اعلام شده است.

پس از آن با افت قیمت قابل توجه به رقم ۱۵۷ هزار و ۸۶۶ تومان رسید، در روز‌های بعد مجددا افزایش قیمت داشت و در رقم ۱۶۶ هزار و ۲۴۶ تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلا ۱۸ عیار در نهایت در آخرین روز از هفته به قیمت ۱۶۳ هزار و ۵۲۲ تومان مورد معامله قرار گرفت.  

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده کاهش ۲ هزار و ۴۷۰ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

سکه بهار آزادی نیز همانند طلا طی هفته گذشته نوسان قیمت قابل توجهی داشت. این سکه ابتدا هفته را با قیمت یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان آغاز کرد، در روز دوم با رشد قیمت به رقم یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید، در روز سوم و با ادامه روند صعودی در مبلغ یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

از روز سه شنبه و با تغییر شرایط بازار، سکه بهار آزادی روند نزولی به خود گرفت تا جایی که در این روز به قیمت یک میلیون و ۷۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شد، در روز چهار شنبه با ادامه روند نزولی به قیمت یک میلیون و ۶۷۱ هزار تومان معامله شد، اما این روند در روز پایانی هفته تغییر کرد و در این روز با رشد قیمت، به ارزش یک میلیون و ۷۳۱ هزار تومان قیمت گذاری شد.

اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده کاهش ۹ هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.

 

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

روند تغییر قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته نشان دهند جهش قیمت تا اواسط هفته و افت آن در روز‌های پایانی هفته بوده است.

سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت یک میلیون و ۷۸۳ هزار تومان فروخته شد، در تاریخ نوزدهم و بیستم فروردین با رشد قیمت به ارقام یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و یک میلیون و ۹۵۵ هزار تومان قیمت گذاری شد.

پس از آن با افت قیمت، بازه قیمتی به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بازگشت، به گونه‌ای که در روز بیست و یکم در ارزش یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.

سکه امامی در دو روز پایانی هفته به قیمت‌های یک میلیون و ۷۹۱ هزار تومان و یک میلیون و ۷۸۵ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.  

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده رشد ۲ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.

 

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید