خبر فوری
یادواره شهید نمر در بندرعباس برگزار شد

یادواره شهید نمر در بندرعباس برگزار شد

هرمزبان:مراسم یادبود شهید آیت‌الله النمر با حضور مقامات و مسئولان استانی در مسجد امام محمدباقر (ع) واقع در کوی نیایش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،به مناسبت گرامیداشت هفتمین روز شهادت ایت‌الله نمر باقر‌النمر، روحانی برجسته شیعه به دست آل‌سعود، عصر امروز مراسمی در پایگاه بسیج و مسجد امام محمدباقر (ع) کوی نیایش با حضور ٥٠٠ نفر از بسیجیان، مردم و شماری از مسولان و مدیران ادارات برگزار شد.

در این برنامه، ایت‌الله سید محمدعلی معصومی با محکوم کردن آل‌سعود در این جنایت بزرگ، سخنانی در رابطه با خصوصیات مؤمنین که مهم‌ترین آن را عدم نفوذ شیطان می‌دانست، ایراد کرد. وی ثمره نفوذ دشمن در انسان را در مرحله اول استکبار اعلام کرد که عامل اصلی شکست بسیاری از انقلاب‌های مهم بوده است.

وی انقلاب اسلامی را نمونه عدم نفوذبذیری شیطان و حب دنیا در امام خمینی (ره) دانست و انقلاب مشروطه را عکس انقلاب اسلامی اعلام کرد.

در این برنامه که فرماندهی حوزه شهید محمد منظری، پاسدار امیر ارسلان شهبازی هم حضور داشت، با تسلیت شهادت شیخ نمر به کلیه مسلمانان، از فرمانده پایگاه امام محمدباقر (ع) و کلیه حضار برای برگزاری این یادواره تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 3299

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید