خبر فوری

اسپوتنیک: روس‌ها خود را برای فیلتر شدن تلگرام آماده می‌کنند

اسپوتنیک: روس‌ها خود را برای فیلتر شدن تلگرام آماده می‌کنندبه گزارش هرمزبان به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک پس از دستور دادگاه عالی روسیه برای فیلترینگ نرم‌افزار تلگرام، که بنا بر اعلام مسکو به نفع تروریست‌ها فعالیت می‌کند، در مطلبی نوشت: کاربران نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام خود را برای فیلتر شدن این پیام رسان در روسیه آماده می‌کنند.

شایان ذکر است امروز جمعه، دادگاه عالی روسیه درخواست دولت برای فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام در این کشور را پذیرفت. این دادگاه امروز به سازمان نظارت بر رسانه‌های روسیه اجازه داد پیام‌رسان تلگرام را فورا و بدون انتظار برای صدور رای دادگاه تجدید نظر، مسدود کند.

نمایندگان سازمان نظارت بر رسانه‌های روسیه و سازمان امنیت فدرال روسیه در نشست امروز دادگاه اعلام کردند امتناع تلگرام از واگذاری کلید‌های رمزگشایی خود به سرویس‌های اطلاعاتی، منافع دولت و جامعه را تهدید می‌کند و به نفع تروریست‌هاست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید