خبر فوری

پربازدیدترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس

پر بازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس در چهرشنبه 22فروردین ماه را درزیر ببینید:

روایت فرمانده هوانیروز ارتش از درگیری با داعش در ۴۵ کیلومتری ایران

امیر خلبان یوسف قربانی گفت: سال ۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، هوانیروز وارد عمل شد و بلایی که بر سر منافقین آورده بود را بر سر تروریست‌های داعش آورد.

فیلم/ مچ‌گیری سناتور آمریکایی از مدیر عامل فیس بوک

درپی رسوایی اخیر شرکت فیس بوک در افشای اطلاعات شخصی بیش از 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی، مارک زاکر برگ مدیر عامل فیس بوک به مجلس سنای آمریکا فراخوانده شد و به سوالات نمایندگان کنگره پاسخ داد. 

هشدار شدید روسیه به آمریکا درباره هرگونه اقدام نظامی علیه سوریه

مقامات روسیه نسبت به هرگونه اقدام نظامی آمریکا و متحدانش علیه سوریه هشدار داده وتأکید کردند در صورت هرگونه حمله به دمشق،به آن پاسخ خواهند داد.

ارتش اسرائیل از بیم پاسخ انتقام‌جویانه ایران در بالاترین سطح هشدار قرار گرفت

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم از بیم اقدام احتمالی و انتقام‌جویی ایران در بالاترین سطح هشدار امنیتی قرار گرفته است.   فیلم/ فرهنگ: بعضی‌ها به اسم من از دختران تست بازیگری می‌گیرند/ به مجیدی گفتم باید از «ابوسفیان» فیلم مصطفی عقاد بهتر باشم داریوش فرهنگ بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در استودیوی تصویری خبرگزاری فارس از داستان انتخابش برای فیلم محمد (ص) گفت.

      برای دیدن این اخبار روی عناوین آن کلیک کنید.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید