خبر فوری
حجت السلام فقیهی: آمریکا به انتخابات آینده کشور چشم طمع دوخته است

حجت السلام فقیهی: آمریکا به انتخابات آینده کشور چشم طمع دوخته است

هرمزبان:امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: آمریکایی‌ها به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری چشم طمع دوخته و در پی تحول در ایران است.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن فقیهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حفظ وحدت و بصیرت، اظهار داشت: باید در داخل یکپارچه بوده و از فرامین ولی‌فقیه پیروی کنیم؛ باید علیه دشمن بصیرت داشته و در خواسته‌هایش حرکت نکنیم.

وی افزود: دشمنان عاجز مانده‌اند که نمی‌توانند جلوی الگوپذیری مسلمانان جهان از انقلاب اسلامی را بگیرند. اگر ما در داخل به وظیفه‌مان درست عمل کنیم، این انقلاب صادر خواهد شد. بر ما واجب است از کشورهایی که علیه ظلم به پا خواسته‌اند، مانند سوریه، یمن، فلسطین و شیعیان نیجریه حمایت کنیم.

امام جمعه موقت بندرلنگه با اشاره به محکومیت آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر، تصریح کرد: شهادت این عالم شیعه باعث تصریح در نابودی آل‌سعود خواهد شد.

فقیهی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: به واقع نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است، فرمانده قرارگاه امام جمعه بوده، نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.

وی با توصیه به آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات پیش‌رو، عنوان کرد: باید مواظب باشیم به کسانی که دشمن در آنها نفوذ کرده، رأی ندهیم و تحت تأثیر کسی قرار نگیریم. به کسانی رأی دهیم که تا به حال امتحان خود را خالصانه در تبعیت از ولی فقیه نشان داده‌اند.

امام جمعه موقت بندرلنگه خاطرنشان ساخت: آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم طمع دوخته اند و دنبال تحول در ایران هستند. البته ما هم به دنبال تحول و اسلامی شدن جامعه جهت رسیدن به اهدافی که پیامبر اسلام ترسیم کرده، هستیم.
منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر:3286

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید