خبر فوری

کام ساکنان روستای جایین با آبرسانی به این روستا در سال جدید شیرین شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور در این خصوص بیان کرد: روستایی جایین با داشتن جمعیتی بالغ‌بر هزار و 475 نفر با کمبود شدید آب روبه‌رو بود.

وی در ادامه افزود: با لوله‌گذاری و خط انتقال به طول هزار و 300 متر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث شبکه برق به طول 300 متر، اصلاح و بازسازی شبکه داخلی به طول چهار کیلومتر مشکل کمبود اهالی این روستا مرتفع شد.

این مقام مسئول در توضیحات خود درباره میزان اعتبار انجام این پروژه نیز عنوان کرد: میزان اعتبار انجام این پروژه پنج میلیارد و یک‌صد میلیون ریال بوده است.

مهندس حمزه پور در پایان تصریح کرد: به دلیل خشک‌سالی‌های پی‌درپی همچنین کمبود بارش در استان در سال جدید نیز با مشکلات کمبود آب مواجه هستیم که باید با تغییر الگوی مصرف و مدیریت مصرف آن مشکلات را پشت سر بگذاریم

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید