خبر فوری
حجت‌الاسلام ماندگاری: توطئه نفوذ دشمن در انتخابات را باید جدی گرفت

حجت‌الاسلام ماندگاری: توطئه نفوذ دشمن در انتخابات را باید جدی گرفت

هرمزبان:حجت الاسلام ماندگاری با تأکید بر اینکه توطئه نفوذ دشمن در انتخابات را باید جدی گرفت، گفت: ساکتین فتنه امروز جزء کاندیداها هستند ولی ما ملت انقلابی خواهان رأی دادن به کسی هستیم که آزارش به گرگ آمریکا رسیده باشد.حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث ولایتمداری باید گفت، انسان بی‌ولایت در عالم، بنا بر آیه قرآن کریم وجود ندارد.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: در آیات گوناگون ائمه معصوم(ع) فرموده‌اند که هر کس ولایت الهی را داشته باشد از عذاب در امان خواهد بود، لذا از نگاه قرآن عذاب دنیا چند چیز بوده که نخستین مورد اضطراب، سقوط، انحراف و سنگدلی است که این سنگدلی را می‌توان در گروه‌های تکفیری مشاهده کرد که چگونه مردم بی‌گناه را می‌کشند.

وی بیان کرد: برخی امروز به نام اسلام توهین به مقدسات می‌کنند به عنوان مثال در کشورهای اسلامی که امروز دچار حمله گروهک‌های تروریستی و تکفیری واقع شده‌اند شیعیان را سر می‌برند و برخی افراد نیز آتش اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن ایجاد می‌کنند که تمام اینها دچار انحراف هستند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: عده‌ای تمام عمرشان به دنبال ثروت بودند و فکر می‌کردند اینگونه جاویدان خواهند بود، اما در روایات و آیات قرآن آمده است که اگر زندگی شما نتیجه‌ای داشت که به درد مردم بخورد آنگاه معلوم می‌شود این فرد تجارت مفیدی انجام داده یا خیر، لذا علمای بزرگی داریم که سال‌ها است از دنیا رفته‌اند اما حوزه‌های علمیه و مردم هنوز از تجارب علمی آنها بهره می‌برند آن هم به دلیل اینکه انحرافی در کار آنها صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه 36 هزار دانش‌آموز داریم که با شهادت خود باقیات‌الصالحات ارزشمندی بر جای گذاشته‌اند و جاویدان شده‌اند، گفت: استکبار جهانی زور و اسلحه دارد اما انقلاب اسلامی ایران در حال گرفتن دنیاست، مکتب ولایت و شهدا امروز در نیجریه و آفریقا بوده و سید حسن نصرالله در خاورمیانه خواب را از دشمنان گرفته است.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: باید گفت به زودی مکتب ولایت و شهدا اروپا را در پی خواهد گرفت که نتیجه آن هم منجر به ظهور حضرت مهدی(عج) می‌شود اما شرطش این است که مردم از ابتدای ولایتمداری تا پایان این راه همراه باشند همان طور که امام رضا(ع) با جمله به شرط‌ها و شروط‌ها این مهم را مطرح کردند.

ماندگاری ادامه داد: 98 درصد مردم از ابتدای انقلاب با ولایت همراه بودند و شعار جمهوری اسلامی در صحنه سر دادند اما امروز باید بی‌تعارف گفت، 98 درصد با ولایت نماندند و بالاترین حضور در سال 88 بود که گفتند 84 درصد مردم مشارکت داشتند و دشمنان آن شیرینی را در کام مردم تلخ کردند.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه امروز عده‌ای بنا دارند در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضربه وارد کنند، گفت: معنای جمهوری اسلامی این است که تجارت ما به همراه نصرت الهی تا زمانی است که زیر چتر ولایت باشیم، در ابتدای انقلاب جمهوری اسلامی گفتیم که معنای آمدن مردم، مطالبه اسلام از حکومت بود لذا امت اسلامی باید این موضوع را به مسئولین گوشزد کنند.

وی با بیان اینکه در مملکت بعضی‌ها می‌خواهند ولایت فقیه و اصلش را زیر سئوال ببرند، اظهار کرد: در بعضی از انتخابات‌ها مشاهده کردیم که همه برای اسلام نیامده بودند همانطور که خانمی طی مصاحبه‌ای گفت من تاکنون برای انتخابات نیامده بودم که رأی بدهم آما به این دلیل می‌خواهم شرکت کنم که بعد از آن روسری خود را بردارم.

ماندگاری تأکید کرد: بنا به آیات قرآن یکی از حوادث واقعه حکومت، انتخابات است، در زمانی که بنی‌صدر رئیس جمهور شد اگر با تحقیق در انتخابات شرکت می‌کردیم دیگر جنایت‌های این فرد را مشاهده نمی‌کردیم، اما امروز اگر بخواهیم به هر کس رأی بدهیم باید به خوبی آن را بشناسیم چون جایگاه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جایگاه ساده‌ای نیست.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: در فتنه 88 امام جمعه مشهد در مدرسه حوزه علمیه قم گفت دشمن آمده است برآورد کند ببیند که چه کسانی سینه چاک رهبری هستند، لذا بنا به این گفته ساکتین فتنه هم امروز جزء کاندیداها هستند و ما ملت انقلابی خواهان رأی دادن به کسی هستیم که آزارش به گرگ آمریکا رسیده باشد.

وی با اشاره به اینکه طاغوت امروز آمریکا و اسرائیل هستند، تصریح کرد: مردم با عمامه کسی گول نخورید، چراکه ابوموسی اشعری هم عمامه داشت لذا عمامه به سرهایی در این سال‌ها حضور داشتند که به پست و مقام رسیدند و به جای خدمت به مردم فرزندانشان سرمایه کشور را چاپیدند، همچنین باید به کسانی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رأی بدهید که اعتقاد به خدا و قیامت داشته باشند، چون چنین فردی با پول‌های نزول و حرام تبلیغات نمی‌کند به عنوان مثال در همین مشهد فردی چند دوره قبل کاندیدا شد در حالی که پولی نداشت رأی هم نیاورد اما در حد ریاست جمهوری شخصیت داشت.

ماندگاری با تأکید بر اینکه در انتخابات همه مردم باید وارد شوند و اسلام بخواهند، یادآور شد: اما متأسفانه دیده‌ایم که همه نیامده‌اند و دنبال چیز دیگری بودند و چوبش را هم خوردند، لذا اگر قرار است زندگی ما زیر چتر ولایت باشد باید مردم وارد میدان شوند و اسلام بخواهند، همچنین مسئولان باید بخواهند که اسلام در زندگی مردم جریان پیدا کند اما می‌بینیم که برخی از مسئولان بازی‌های حزبی خود را خواستند و اسلام را نخواستند همچنین با قاطعیت می‌گویند نسخه غربی می‌خواهند برای جامعه بپیچند.

وی با اشاره به رهنمودهای سازنده رهبر انقلاب خطاب به مسئولان، ادامه داد: رهبر انقلاب فریاد می‌زنند و می‌گویند در دانشگاه‌ها اردوهای مختلط برگزار نکنید اما می‌بینیم در برخی از دانشگاه‌ها جشن پایکوبی دختر و پسر در جمهوری اسلامی برپا می‌کنند و دوست ندارند اسلام در کشور وجود داشته باشد.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی یک وزیر برای اینکه رأی اعتماد بگیرد، برادرزاده‌اش 20 نماینده مجلس را در پارکی واقع در لواسان می‌برد و در استخر صفا می‌کنند و نفری یک پاکت پول به آنها می‌دهد که فردا به وزیر رأی اعتماد بدهند، لذا با عنایت الهی قصه لو رفت در نتیجه باید چشم‌های خود را باز کنیم، در نظام ولایی یک چنین انسان‌های پول پرست و حزبی و شیفته آمریکا و انگلیس نباید وارد مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شوند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: امروز به شکرانه پروردگار صنایع موشکی ایران دنیا را به تعجب واداشته به طوری که شهر موشکی دوم ما هفته گذشته رونمایی شد که دشمنان جایش را بلد نیستند، لذا اگر قرار بود مسئولان صنایع موشکی ما هم مثل صنایع خودروسازی با هر دولتی و حزب بازی عوض می‌شدند آیا رشد می‌کردیم؟ باید گفت رشد صنایع موشکی به این دلیل بوده که زیر نظر ولایت است.

وی اظهار کرد: باید با ولی‌فقیه همراه و همدل بود اما برخی‌ها هستند که بارها در صحبت‌هایشان عبارت ولی‌فقیه را به‌کار می‌برند اما در جلسه‌های خصوصی خود می‌گویند ریشه این اصل باید زده شود اما بدانند این آرزو را به گور خواهند برد.

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 3278

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید