واگذاری سایت طرح های آبخیزداری با قابلیت گردشگری به مردم و سرمایه گذاران

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حسین پور با اعلام این مطلب گفت: سایت طرحهای آبخیزداری بواسطه برخورداری از چشم اندازهای طبیعی و ظرفیت های آبی از جمله مکان های مناسب سرمایه گذاری گردشگری طبیعت، توسعه تفرجگاه و ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در مناطق مختلف استان می باشد.

معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان اضافه کرد: طرحهای آبخیزداری از جمله فعالیت های چند منظوره به شمار می روند که علاوه بر اهداف حفاظت و تقویت منابع آب و خاک، بستر مناسبی جهت فعالیت های گردشگری، آبزی پروری، زنبورداری و نظایر آن ایجاد می نماید.

وی افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سال 1397 در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات، بهره برداری اقتصادی از طرح های آبخیزداری به مردم و بخش خصوصی واجد صلاحیت واگذار نماید.

  شایان ذکر است بیش از 170 سایت طرح آبخیزداری با قابلیت گردشگری و بوم گردی در سطح استان موجود است که می توان با سرمایه گذاری در سایت های مذکور و ارتقای بهره وری منابع، گامی موثر در جهت آبادانی و اشتغال در مناطق مختلف استان برداشت.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید