خبر فوری

۳۲ کشته در حوادث جاده‌ای فارس

۳۲ کشته در حوادث جاده‌ای فارسدکتر محمد جواد مرادیان سرپرست فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: از ابتدای طرح امداد نوروزی تا دهم فروردین ماه دو هزار و ۱۵۳ مورد تصادف ناشی از حوادث جاده‌ای گزارش‌شده که از این تعداد هزار و ۱۷۶ مورد شهری و ۹۹۷ مورد جاده‌ای بوده است.

مرادیان با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای استان فارس در ایام نوروز ۳۲ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند، بیان کرد: ۲۹ تن ناشی از تصادف ترافیکی جاده‌ای و ۳ تن نیز حوادث ترافیکی شهری بوده است.

وی با بیان اینکه این تعداد تصادف نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد رشد دارد، افزود: در این مدت دو هزار و ۷۲۷ نفر نیز مصدوم شدند که از این تعدادهزار و ۳۲۴ مورد تصادف شهری و هزار و ۳۹۳ مورد جاده‌ای بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش دارد.

مرادیان ادامه داد: از ابتدای آغاز این طرح تا روز گذشته ۱۲ هزار و ۴۴۳ مأموریت توسط مرکز اورژانس ۱۱۵ فارس انجام‌شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز اورژانس فارس تصریح کرد: از ابتدای نوروز تاکنون ۶۱ نفراز مسافران بر اثر گاز گرفتگی مسموم شدند.

دکتر مرادیان یادآور شد: از ابتدای سال جدید تاکنون، ۳۰ ماموریت از سوی بالگرد‌های اورژانس فارس انجام شده است.

او در پایان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی در سفر تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به روز سیزدهم فروردین، از مردم می‌خواهیم تا نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند و حافظ جان و سلامت خود باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید