خبر فوری

برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری پراید در شهرستان هریس یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وحید شادی نیا مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی، اظهارکرد: در ساعات اولیه امروز در محور زرنق- مهربان بر اثر برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری پراید رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام این سانحه به مرکز اورژانس 115 بلافاصله کارشناسان مرکز به محل اعزام و مرگ یک نفر را در محل تایید و مصدوم حادثه را به بیمارستان انتقال دادند.

برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری پراید در شهرستان هریس یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

وی اضافه کرد: یکی از شهروندان که در صحنه حادثه حضور داشت دچار شوک عصبی و تحت اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی تاکیدکرد: هیجان تماشاگران حوادث گاهی منجر به دخالت در امر امدادرسانی می شود که این دخالت شدت صدمه وارده به مصدومان را بالا می برد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید