خبر فوری

ثبت ۱۰ هزار و ۴۷۴ ماموریت اورژانس فارس

دکتر محمدجواد مرادیان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  از ثبت ۱۰ هزار و ۴۷۴ ماموریت از سوی اورژانس فارس، از بیست و هفتم اسفند ۹۶ تا پایان پنجمین روز از آغاز سال نو خبر داد.

وی افزود: از این تعداد، ۲ هزار و ۸۷۹ مورد مربوط به مراجعان به کمپ‌های نوروزی است.

مرادیان ادامه داد: از ماموریت‌های انجام شده در این بازه زمانی، چهار هزار و ۳۶۰ ماموریت شهری بوده که از این تعداد سه هزار و ۵۹۱ ماموریت حوادث غیرترافیکی شهری و ۷۶۹ ماموریت ترافیکی شهری را شامل می‌شود.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس، در زمینه ماموریت‌های جاده‌ای این مرکز، گفت: از مجموع سه هزار و ۲۱۸ ماموریت جاده‌ای اورژانس در این مدت، ۵۶۶ مورد مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای و ۲ هزار و ششصد و پنجاه و دو مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی جاده‌ای است.

دکتر مرادیان تصریح کرد: اورژانس فارس در تمام ساعات شبانه روز، آماده ارایه خدمت به بیماران و مصدومان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید