خبر فوری

دستگیری اعضاء باند سارقان منزل در بندرعباس و بندرلنگه

دستگیری اعضاء باند سارقان منزل در بندرعباس و بندرلنگهبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: 4 نفر از اعضای باند سارقان منزل در بندرعباس و بندرلنگه  دستگیر شدند وبه 12 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی افزود: در پی وقوع سرقتهای متعدد منزل در شهرستان های بندرعباس و بندرلنگه و شكايت مالباختگان ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .
رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی باند چهار نفره سارقان منزل شناسایی و در یک عملیات ضربتی در بندرلنگه دستگیر شدند.
سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: متهمان با میانگین سنی 24 الی 28 سال که دارای سوابق کیفری متعددی هستند.
وی گفت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، ولی با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک به 12 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید