خبر فوری

نجات جان یک نفر توسط کشیک نوروزی اورژانس در یاسوج

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، جلال پورانفرد در رابطه با جزئیات خبر افزود: نجات جان این مرد ۳۸ ساله دو ساعت مانده به نوروز ۹۷ انجام شد و این بیمار از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

پورانفرد تصریح کرد: این مرد ۳۸ ساله که درحین رانندگی دچار درد در قفسه سینه، ضعف، بیحالی و اضطراب شده بود خود را به مرکز ستادی اورژانس رسانده و بلافاصله توسط تیم کشیک نوروزی و eoc این مرکز اقدامات درمانی اولیه انجام گرفت و درخواست آمبولانس شد.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گفت: بنا به اطلاعات کسب شده از خود بیمار، بیمار نیم ساعت قبل از این مشکل، حجامت انجام داده که دچار افت فشارخون شده بود و با توجه به حضور کارشناسان با تجربه در این مرکز از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *