خبر فوری

اعلام رتبه‌های برتر صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان طی سال ۱۳۹۶

اعلام رتبه‌های برتر صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان طی سال ۱۳۹۶به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مظفر حمزه‌ئی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان اعلام کرد: شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان‌های میناب با ۲۸۰۱ پرونده منجر به صلح و سازش، بندرعباس با تعداد ۲۷۳۹ پرونده و کیش با ۱۲۴۹ فقره پرونده در طی یازده ماه از سال ۱۳۹۶ نسبت به سایرحوزه‌های قضایی استان رتبه‌های برتر رابه خود اختصاص دادند.

وی گفت: در نتیجه پیگیری‌ها، تبیین و تشریح اهداف اساسی از تشکیل شورا‌های حل اختلاف؛ روند سعودی صلح وسازش در حوزه‌های مختلف قضایی استان هرمزگان ادامه یابد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید