خبر فوری
هرمزبان:مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:9 نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده های استان اردبیل مصدوم شدند.

امدادرسانی به ۹ نفر از مصدومان حوادث رانندگی در اردبیل

بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در هفته جاری و از شروع طرح ملی امداد و نجات نوروزی، امدادگران این جمعیت به 9 نفر ازمصدومان حوادث رانندگی در جاده های این استان امدادرسانی کرده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 2 نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۷ نفر هم به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت به 6 حادثه طی امداد رسانی شده است ، اضافه کرد: ۵ فقره از این حوادث، جاده ای و یک مورد هم خدمات حضوری بوده است.

غیبی گفت: در این حوادث به 20 نفر که در حوادث جاده ای آسیب دیده بودند و نیز یک نفر هم به صورت خدمات حضوری امدادرسانی شده اند.

 وی افزود: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این حوادث 6 تیم عملیاتی، 18 نیروی عملیاتی و ۵ دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به کار گرفته شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود:20 پایگاه هلال احمر ، 155 پایگاه ایمنی سلامت ثابت و ۲ پایگاه سیار ، 20 پایگاه امداد اورژانس شهری و 37 پایگاه جاده ای ، 12 مرکز امداد خودرو ، 9 راهدارخانه ثابت و ۳ واحد سیار ، 15 باجه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در نقاط مختلف شهرها با مشارکت و همکاری نیروهای انتظامی برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی در استان اردبیل به مسافران نورزی ارایه خدمات می کنند .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید