خبر فوری

فوت مصدوم مرگ مغزی در گلستان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ علیرضا کمال‌غریبی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان درباره مصدومان و کشته شدگان طوفان شدید شب گذشته استان گلستان گفت: با اطلاع رسانی انجام شده کمترین خسارت و زخمی را در طوفان شب گذشته در استان داشتیم.

وی افزود: خانم ۳۸ ساله اهل شیراز که دچار مرگ مغزی و به بیمارستان منتقل شده بود ساعت ۵:۳۰ صبح امروز فوت کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان ادامه داد: بر اثر طوفان شب گذشته ضربه شدیدی به سر و مغز این خانم وارد و منجربه مرگ مغزی وی شدکه به بیمارستان ۵ آذر گرگان انتقال یافت.

وی در پایان افزود: همه پزشکان برای زنده ماندن و درمان وی تلاش کردند، اما سطح هوشیاری وی بسیار پایین بود که منجر به فوت وی شد.

انتهای پیام /گ/ق     فوت مصدوم مرگ مغزی در طوفان گرگان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید