خبر فوری

اعزام 3 دستگاه آمبولانس به منطقه «تخت» هرمزگان

زمین لرزه بندرعباس را لرزاند مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره زلزله اخیر در هرمزگان عنوان کرد: در پى زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ که بامداد امروز حوالی «تخت» در استان هرمزگان به وقوع پیوست، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و تاکون از خسارات احتمالی گزارشی نداشتیم.

گفتنی است؛ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ در ساعت یک و ۱۱ دقیقه بامداد دوم فروردین حوالی تخت در استان هرمزگان را لرزاند و این زمین لرزه در عمق ۱۱ کیلومتری زمین رخ داد و این اتفاق دومین زمین‌لرزه‌ای است که با این بزرگی در کمتر از ١٢ ساعت در شمال بندرعباس رخ می‌دهد همچنین زمین لرزه هرمزگان یک پس لرزه ۳/۳ ریشتری داشته است. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید