خبر فوری
تشکیل جلسات گروه های همیار مدارس مرکز شهر هشت بندی

تشکیل جلسات گروه های همیار مدارس مرکز شهر هشت بندی

هرمزبان: جلسات گروه های همیار مدارس مرکز شهر هشت بندی در محل دبستان شهید کرم زاده با حضور معلمین پایه اول برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمد خاکساری مدیر دبستان پاسداران انقلاب اسلامی هشت بندی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هرمزبان گفت: این جلسات در راستای اهداف آموزشی و تبادل تجارب همکاران در پایه های مختلف در سال تحصیلی جاری در حال برگزاری می باشد.

وی افزود این جلسات در قالب کارگروه های مختلف متشکل از معلمان هرپایه در تاریخ های مشخص که از سوی مدیران همیار مدارس تعیین شده، برگزار می گردد.

مدیر دبستان پاسداران انقلاب ادامه داد، تشکیل این گونه کارگروه ها و جلسات موجب هم افزایی و تقویت مهارت های تدریس و بهره مندی از تجارب همدیگر می شود و در روند آموزش دانش آموزان شهر آثار مثبت و بسزایی خواهد داشت.

ایشان در پایان از زحمات معاونت آموزشی مدرسه جناب آقای سهرابی که در زمینه برنامه ریزی و برگزاری مطلوب این جلسات مشارکت فعال داشتند قدردانی و تشکر فراوان نمودند.

تصاویری از برگزاری این جلسات را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

تشکیل جلسات گروه های همیار مدارس مرکز شهر هشت بندیتشکیل جلسات گروه های همیار مدارس مرکز شهر هشت بندیتشکیل جلسات گروه های همیار مدارس مرکز شهر هشت بندی انتهای پیام/

کد خبر: 3943160

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید