خبر فوری

آغاز عملیات نوسازی شبکه برق روستاهای جاسک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حسین باباخانی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان جاسک گفت: عملیات نوسازی و تعویض سیم‌ها و شبکه انتقال برق ۱۵ روستای بخش لیردف در شهرستان جاسک آغاز شد.

وی افزود:بر اثر فرسودگی و قطعی مکرر برق ۱۵ روستای ساحلی شرق جاسک عملیات اجرایی نوسازی شبکه برق این روستا‌ها به طول ۹۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان جاسک گفت:برای نوسازی و تعویض شبکه برق این روستا‌ها ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتباردر نظر گرفته شده است.

حسین باباخانی افزود: این طرح خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: با توجه به رطوبت بالای روستا‌های ساحلی در تعویض سیم‌ها از کابل‌های عایق استفاده شده است که قطعی برق بر اثر رطویت را کاهش می‌دهد.

با تعویض کابل‌های شبکه برق، ۱۵ روستای بخش لیردف در شرق جاسک با جمعیت ۶ هزار نفر از نعمت برق پایدار برخوردار می‌شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید