خبر فوری

فرماندار بندرعباس:لزوم تشدید مبارزه با قاچاق کالا در بندرعباس

هرمزبان:فرماندار بندرعباس گفت: قاچاق کالا باعث پایین آمدن میزان اشتغالزایی، تضعیف تولید ملی، بالا آمدن نسبت قیمت تولید و کالا و ایجاد درآمد نامشروع شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، احمد پویافر در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرعباس اظهار کرد: باید با اراده و عزم جدی ظرفیتی ایجاد شود که هیچ قاچاقچی احساس امنیت نکند و دستگاه‌های متولی تلاش خود را در جهت مبارزه با قاچاق در شهرستان بیشتر کنند.

وی با اشاره به پیامدهای اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی قاچاق کالا، خواستار همکاری هرچه بیشتر و گسترده تر مسئولان امر برای مبارزه با پدیده مخرب قاچاق و اخلالگران در حوزه اقتصادی شد.

رئیس کمیسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز شهرستان با تأکید بر تشدید مبارزه برعلیه قاچاقچیان سوخت در شهرستان افزود: باید نظارت و کنترل شدیدتری از سوی دستگاه‌های متولی صورت گیرد و این مهم مستلزم تعامل و همکاری همه دستگاه‌های متولی امر است.

انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید