خبر فوری

حوادث چهارشنبه سوری در قزوین ۷۲ مجروح برجای گذاشت

پیمان نامداری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: متاسفانه امسال نیز علیرغم هشدارها و توصیه ها و ورود بموقع پلیس برای جمع آوری مواد محترقه و آتش زا در روزهای قبل از چهارشنبه اما باز هم شاهد بروز حوادثی بودیم که خانواده ها را نگران کرد.

وی افزود:براساس آخرین آمارها تاکنون ۷۲ نفر شامل ۱۱ نفر زن و ۶۱ مرد بر اثر این حوادث دچار جراحت از قسمت های مختلف بدن شدند و با انتقال به مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفتند.

نامداری تصریح کرد: در حوادث دیشب ۳۸ نفر از ناحیه دست مجروح شدند، ۱۶ نفر از ناحیه چشم آسیب دیدند، ۵ نفر از صورت زخمی شدند و ۱۳ نفر نیز از سایر قسمتها دچار جراحت شدند که برخی در محل حادثه و بیشتر آنها پس از انتقال به بیمارستانها تحت درمان قرار گرفتند.

وی بیان کرد: خوشبختانه حوادث چهارشنبه سوری در استان قزوین هیچ کشته ای نداشته است اما دو نفر از مجروحان که از ناحیه چشم آسیب زیادی دیده اند با انتقال به تهران تحت درمان قرار گرفته اند.

محمد حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم گفت: خوشبختانه آمار مصدومان امسال در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: بیشتر مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال نوجوانان و جوانان بوده‌اند و ۱۱ نفر از مصدومان خانم هستند.

به گفته ارداقیان بیشتر این مصدومان مربوط به شهرستان قزوین است.
 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید