خبر فوری

عید نوروز شما خبرنگار ما باشید

به گزارش هرمزبان به نقل از  گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛شما می توانید فیلم‌ها و تصاویر خود را از مکان های دیدنی،آداب و رسوم نوروز شهر و روستای خود و یا اردوی‌های راهیان نور، برای باشگاه خبرنگاران ارسال کنید. با توجه به برگزاری اردوهای راهیان نور در نقاط مختلف کشور، شما می‌توانید فیلم‌ها و تصاویر دیدنی و جالب خود را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شود.همچنین شما شهروندخبرنگار عزیز می توانید  برای معرفی مکان های دیدنی و توریستی،آداب و رسوم نوروزی شهر و روستای خود به سایر هموطنان و اطلاع رسانی اخبار ترافیکی و حوادث جاده ای شهری که در آن زندگی می کنید یا در جریان سفر هستید فیلم تهیه کنید و برای ما ارسال کنید.

فراموش نکنید که هنگام  فیلم برداری و ارسال فایل اطلاعات لازم از قبیل محل،زمان و توضیحات کامل را روی فیلم ارائه کنید.

شهروندخبرنگار گرامی! ذکرجمله “این فیلم را برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران می‌فرستم” باعث جامع تر شدن فایل ارسالی شما می شود.

اگر هنوز سوالی در ذهن خود دارید از طریق آی دی @Shahrvandyjc و یا شماره 09303001947 وارد تلگرام شده و از همکاران ما بپرسید.

به خاطر داشته باشید که هنگام تهیه عکس یا فیلم،قانونی را نیز زیر پا نگذارید.


برای ارسال تصاویر و فیلم خود کافی است به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

1- شماره تلفن 09303001947 را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید و فقط از طریق نرم افزار تلگرام، تصاویر (فیلم و عکس) و سوژه‌های خود را برای ما ارسال نمایید.

2- از طریق آی دی @Shahrvandyjc وارد تلگرام شده و برای ما ارسال کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید