خبر فوری

مصدوم شدن نوجوان 16 ساله افغان براثر ترقه

غفور راستین درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: براساس تماسی که یکشنبه شب ۲۰ اسفندماه ساعت ۲۲ و ۳۷ دقیقه با اتاق فرمان ۱۱۵ شهر اصفهان صورت گرفت اطلاع داده شد که در خیابان خلیفه سلطانی اصفهان به دلیل انفجار ترقه در زیرزمین یک منزل مسکونی، یک نفر مصدوم شده است.

وی ادامه داد: بعد از اعلام این گزارش، واحد امدادی پایگاه فوریت‌های پزشکی در منطقه خانه اصفهان به محل انفجار اعزام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه، نوجوان ۱۶ ساله افغان که در زیرزمین منزل مشغول ساختن ترقه بود که به دلیل انفجار ترقه ها دست او از ناحیه مچ، قطع و حدود ۲۰ درصد از بدنش دچار سوختگی درجه ۳ شد که بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی، وی را به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید