خبر فوری

کرمان| والدین در چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند

سید‌محمد صابری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: نقش والدین در برگزاری ایمن مراسم چهارشنبه آخر سال بسیار موثر بوده و والدین نباید جوانان و نوجوانان خود را رها کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه حضور خانواده در کنار فرزند از خطرات احتمالی پیشگیری می‌کند افزود: استقرار نیروهای اورژانس در مراسم چهارشنبه پایان سال چندین برابر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس در مناطق مختلف به صورت گسترده حضور خواهند داشت گفت: اگر کسی در مراسم چهارشنبه پایان سال دچار آسیب شد، بلافاصله با تلفن 115 فوریت‌های پزشکی تماس بگیرد.

صابری با بیان اینکه خوشبختانه استان کرمان نسبت به میانگین کشوری از نظر مصدومین چهارشنبه پایان سال از وضعیت مطلوبی برخوردار است تاکید کرد: نقش خانواده در مراسم چهارشنبه پایان سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطر‌نشان کرد: اورژانس در تعطیلات نوروز نیز حضور گسترده خواهد داشت و در ورودی شهرها نیز با برپایی ایستگاه سلامت در کنار هم‌میهنان گرامی خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: میانگین استاندارد کشوری رسیدن آمبولانس به محل حادثه در سطح شهر 14 دقیقه و در شهر کرمان در سال 96 کمتر از 9 دقیقه بوده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید