خبر فوری

جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد در میناب به کار خود پایان داد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، این جشنواره با هدف احیای تئاتر بچه‌‌های مسجد، متمرکز کردن فعالیت های هنرمندان مساجد سراسر استان و ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین گروه های نمایشی مساجد در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) روستای سرباران میناب برگزار شد.

 هیات داوران این جشنواره در بخش طرح و ایده حسین درویشی با نمایش «ثریا» را به عنوان برگزیده و داوود رمضان زاده با نمایش «در همین حوالی» را به عنوان شایسته تقدیر انتخاب کرد.

 

در بخش بازیگری زن نیز زلیخا اسماعیل زاده از نمایش «حرمت حریم» به عنوان بازیگر برگزیده و فاطمه رنجبر از نمایش«حرمت حریم» به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

 ابوالقاسم احدیان از نمایش «غفلت» به عنوان برگزیده بخش بازیگری مرد انتخاب شد و ارسلان مولاداد از نمایش «ثریا» و عبدالرضا کبابی از نمایش «قانون سوم نیوتن» نیز در این بخش شایسته تقدیر شدند.

 هبات داوران در بخش کارگردانی باقر رمضان زاده با نمایش «حرمت حریم» و داوود رمضان زاده با نمایش «در همین حوالی را به عنوان برگزیده بخش کارگردانی معرفی کرد و در همین بخش نیز امین کبابی شایسته تقدیر شناخته شد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید