خبر فوری

شرایط استمهال وام خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه مشخص شد

شرایط استمهال وام خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه مشخص شدبه گزارش هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نمایندگان در نشست علنی امروز یکشنبه، ۲۰ اسفندماه مجلس شورای اسلامی با طرح استفساریه چگونگی امهال وام خسارت‌دیدگان حوادث غیرمترقبه را با ۱۷۲ رأی مثبت، ۸ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

به گزارش هرمزبان به نقل از خانه ملت در طرح استفساریه چگونگی امهال وام این موضوع مطرح شده بود که آیا منظور از استمهال بدهی بانکی خسارت‌دیدگان از حوادث غیرمترقبه موضوع بند ۶ ماده واحده قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب‌دیده در اثر حوادث غیرمترقبه مصوب ۱۹/۳/۱۳۹۲ این است که جریمه و الزامات و ممنوعیت‌های ناشی از غیر جاری شدن تسهیلات مذکور (دریافت تسهیلات جدید، افتتاح حساب جاری، دریافت دسته چک و سایر خدمات بانکی برای تسهیلات گیرنده) در طول دوره امهال متوجه تسهیلات گیرنده و بانک نمی‌گردد و سود تسهیلات طبق بند (۶) بر عهده دولت می‌باشد؟ پاسخ: بلی.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید