خبر فوری

نصب هشت فروند اسکله گردشگری در جزیره قشم و بندر سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، الله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:هشت فروند اسکله گردشگری در جزیره قشم و بندر سیریک نصب می‌شود.

وی هدف از نصب این اسکله ها را ارتقاء ایمنی سفرها و گردشگری دریایی اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:این اسکله ها با اعتبار 52 میلیارد ریال از محل منابع سازمان بنادر و دریانوردی راه اندازی می شوند.

الله مراد عفیفی پور افزود:هم اکنون نصب 2 فروند از این اسکله ها در جزیره هنگام و روستای ساحلی کندآلوی قشم به پایان رسیده است.

وی گفت:نصب 4 فروند اسکله شناور دیگر در روستاهای واقع شده در میان جنگل حرا شامل بندر تاریخی لافت و روستاهای ساحلی شیب دراز، گورزین و سهیلی جزیره قشم تا پایان سال پایان می یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: هفتمین اسکله شناور هم با هدف خدمت‌ رسانی مناسب به گردشگران جزیره قشم اوایل سال 97 در جنگل حرای روستای ساحلی طبل نصب خواهد شد.

الله مراد عفیفی پورافزود: نصب اسکله هشتم نیز تا پایان فصل بهار سال آینده در بندرگاه خور بین المللی آذینی شهرستان سیریک (شرق هرمزگان) اجراخواهد شد.

وی گفت:3 فروند شناور تفریحی و مسافری به صورت همزمان می توانند در این اسکله ها پهلو بگیرند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

یک نظر

  1. تبارک الله واحسنت کاملا موافقم…یک جور ادمایی هستن دوروز هست به یک پستی رسیدن فورا میخام اغده دلشون رو خالی کنن به مردم خودشون ازهمین مردم وهمشهری همین مردم هستنا ولی نمیدونم دلیل این کاراشون چیه تا اینجورادمها هستن وضع مردم خرابه و امنیت جامعه به دست همین افرادکه به قول خودشون دوست امنیت هستن خراب میشه

دیدگاهتان را بنویسید